Hard work, work

Hallå. Jag har varit extremt seg på att skriva senaste tiden. Och varför kanske ni då undrar? Humm, har nog faktiskt ingen bra anledning till det. Men jag ska bättra mig jag lovar.

Sov ju som sagt över hos Sarah i fredags. Det var hur kul som helst. Vi lagade mat, snackade om all möjlig skit och sen spårade det ur. Ni kanske får se bilder på vad som hände någon gång, men jag lovar inget! Haha.

I veckan har det varit full rulle i skolan. Herregud hur du kan man egentligen känna sig?! Första mattelektionen var i tisdags och vi fick de första sidorna i vår mattebok och planeringen. Min haka slog nog så hårt i bordet att jag krossade käken. Haha! Om jag aldrig känt mig blåst förut så gjorde jag det verkligen nu. Fattade inte ett skit och hälften av orden som stod på planeringen kan jag inte ens uttala. Detta är illa var första tanken som landade i mitt huvud. Men det har nu visat sig att jag inte är en så blåst blondin som jag trodde. Jag kanske till och med kan klara kursen. Vem vet...

Jobbade några timmar idag också istället för brorsan. Gud vad jag saknar mitt gamla jobb. Trivs super när jag jobbar där. Men men, får försöka hitta ett annat bra jobb istället.



Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0