Here we go again...

Idag började jag fixa i mitt rum. Jag bar ut lite flyttlådor som jag har alla mina saker i för att få bort allt ur rummet. Nästa vecka hade jag tänkt att jag skulle börja måla i rummet. Men det är en hel del arbete som ska göras innan det blir dags för målning. Sa bland annat tömma hela rummet på saker och möbler, sen ska jag maskera, spackla och sen kan jag kanske börja måla. Men det är kul att det börjar närma sig så att jag äntligen kan få ordning på rummet lite.



Imorgon ska jag vara med Sarah igen. Ska åka hem till hennes nya lägenhet i Lidköping och se hur den ser ut. Vi ska också ha en liten tjejkväll med pyjamasparty och lite andra planer! Haha, kommer att bli hur kul som helst.

Stay tuned for more updates...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0