Ibland måste man älska svensk sommar!

Hejsan alla.


Just nu befinner jag mig i Falkenberg och det är därför mitt internet är så super duper segt att jag inte har kunnat uppdatera. Detta är faktiskt första gången på hela sommaren som internet funkar här. Härligt att de äntligen gör det måste jag erkänna.


Veckan som har gått har jag för det mesta spenderat på standen och byggt på min solbränna. Jag vet att jag kanske borde vara lite mer försiktig när det gäller att ligga i solen så att jag inte får hudcancer eller nått liknande. Men när solen kommer så kan jag ju inte sitta i skuggan. Man måste ju passa på att njuta av värmen!


Nu är det bara en vecka kvar på semestern och bara en vecka kvar till skolan börjar! =S Lite nervös är jag allt för att vara ärlig. Det var ju ändå över ett år sen jag slutade skolan och säkert över ett och ett halv år sen jag tog skolan på allvar. Men men nu ska jag lyckas och kommer verkligen jobba hårt på att klara av kurserna.


Åhh just det, kanske ska till Göteborg nästa vecka också för att göra ett litet besök på Liseberg...


Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0