Jag ska måla hela världen lilla mamma...

Då var man hemma i Skövde igen. Det är med andra ord slut på semestern för det här året. =( Imorgon börjar skolan för min del. Jag vet inte riktigt hur jag ska känna inför det. Jag vet inte om jag ser fram emot det, om jag är nervös eller om jag har någon slags ångest. Hur som helst så lär jag märka det på introduktionen imorgon och oavsett hur jag känner så ska jag jobba häcken av mig och få bra betyg. Det är ju därför jag har valt att plugga liksom. Så imorgon är en start på mitt lite mer seriösa liv (hur länge det nu varar)! Haha!

I fredags var jag ju som bekant på Liseberg med familjen och lillebrors flickvän Renée. Det var skitkul! Jag har inte varit där på några år nu så det var kul att åka dit igen. Fick till och med mammi att åka en massa karuseller, även om hon inte är ett stort fan av dom. Haha!

På lördagen slängde jag åter igen på mig arbetskläderna och tog fram pensel och roller. För det var dags för en andra omgång måleri. Fy fan vad jobbigt det är. Skönt att det i stort sett är klart nu! Men det blir ingen lång vila för min del förnu när jag är hemma drar nästa projekt igång. Dags att måla om mitt rum.



Stay tuned for more updates...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0