There isn't anything I wouldn't do for you except the one thing that you want me to

Hejsan. Jag befinner mig fortfarande i Falkenberg och kommer nog att vara här till i alla fall söndag morgon. Sen bär det av hemåt för att förbereda mig för skolstarten och mycket annat.

De senaste dagarna har mormor varit på besök och vi har varit runt och shoppat lite. Har bland annat varit i Ullared och inhandlat lite nya kläder och sånt. Annars har det mest varit slappt för min del. Fram tills idag kan man väl säga. Då var det bara att slänga på sig arbetskläderna och målarborstarna. För jag målade nämligen om ett av rummen i stugan idag. Fy fan vad jobbigt det var! Typ 100 grader så jag fick jobba på snabbt för att slippa vara där för länge. Men nu är i alla fall första målnigen klar. Bara en kvar nu! Jag hoppas att jag ska hinna måla klart innan Peter hänger med ner om någon helg. Hoppas kan man ju alltid göra.

Imorgon bär det förresten av mot Gbg som planerat för ett litet besök på Liseberg med familjen och lillebrors flickvän. Ska bli kul eftersom jag inte har varit där på något år nu. Får se om det är lika kul som man kommer ihåg det, eller om man har växt ifrån det. Haha!

Stay tuned for more updates...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0