Friends like you are hard to find

Idag var jag med Sarah. Har inte träffat henne sen hon åkte hem efter att ha besökt mig i Oslo över 17 maj. Och det är skitlänge. Fattar inte hur jag klarat mig utan henne så länge. Vi har alltid så grymt kul när vi ihop och vi har alltid något att snacka om. Idag så satt vi just mest och snackade om lite allt möjligt. Allt från att vi börja skolan till politik, från mode och smink till gamla minnen. Vi tog oss också en budjetfika. Vilket i stort sett innebär att vi gick till Netto köpte fika som gick på 20 kr för oss var och sen satte oss på en filt i gräset och njöt av det fina vädret. Helt underbart och perfekt!

Jag gjorde också värsta fyndet idag. Jag investerade i en eye shadow palett med 120 färger från ebay. Och vad var då priset på denna investering kan man då fråga sig?! Bara 195 kronor. Inte illa alls när man tänker på vad man får för pengarna och att den skickas från USA. Detta kanske är det bästa köpet jag gjort i år.



Jag vill också passa på att tipsa om en annan bra investering jag gjort. I början av året köpte jag en eye shadow primer från Lumene. Och den är helt fantastisk. Den får verkligen ögonskuggan att sitta länge och färgerna att bli snyggare. För er som inte vet vaden primer är så är det en kräm som fixerar ögonmakeupen och bevarar den vacker hela dagen. För er partymonster som vill att sminket ska hålla sig snyggt hela kvällen så rekommenderar jag denna!



Stay tuned for more updates...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0