Välkommen tillbaka...

Hejsan alla. Nu har jag varit kass på att uppdatera min blogg. Speciellt nu med tanke på att jag precis har startat den. Men nu ska jag försöka bli lite bättre. Om internet vill funka för mig det vill säga.

I helgen var jag i alla fall på Emmabodafestivalen med Marinda och vi hade grymt kul. Vi såg en massa bra band, drack lite för mycket alkohol och träffade en massa udda/gryma människor. Fan jag börjar verkligen få smak för festival livet alltså. Nästa sommar kommer det nog bli en hel del. Jag och Marinda har redan börjat att planera vilka vi skulle vilja åka på. Och förhoppningsvis kommer det nog att bli en hel del.

Imorgon drar jag ner till Falkenberg igen för lite semester igen. Ska börja fixa lite i stugan så att det går att flytta in där ganska snart. Mamma och pappa är just nu och köper en säng till mig som jag ska ha där nere. Ska lägga upp lite bilder på stugan så att ni får se hur den ser ut...

Stay tuned for more updates...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0