19 Days of Christmas

Dagens julklappstips är:

Complexion Perfection powder. Ett puder som jag är helt galen i. Perfekt för att bland annat ta bort rodnader i ansiktet, ljusa upp och ta bort överflödig olja. Skapa en balanserad och strålande hy som är vacker och frisk. Kommer från e.l.f. ett lågprismärke från england, men även om det är ett billigt märke så är jag helt och hållet förälskad i allt jag har därifrån. Finns och köpa på eyeslipsface.co.uk för 43 kronor.

Passa också på och kolla på deras andra produkter. Detta puder kommer från studiolinjen som dom har och i stort sett allt från den kostar 43 kronor. Köper man något från deras vanliga linje kostar det bara 19 kronor.


Kommentarer
Postat av: Louise

Denna sidan gillade jag starkt. Sugen på att beställa därifrån med mig?

2009-12-05 @ 20:53:59
URL: http://windelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0