23 Days of Christmas

Idag är det första december och jag ska börja med en kategori som heter Days of Christmas. Den handlar i stort sett om julklappar. Varje dag fram tills julafton kommer jag att lägga upp en julklapp som jag tipsar om. Det kan vara allt från smink till hårvård, från kameror till annat smått och gott.

Dagens julklapp är:

Armband - Do you know who I am? från Kitson. Silverpläterat armband med texten DO YOU KNOW WHO I AM? ingraverat i svart. Storlek: diameter ca 6,4 cm. Finns att köpa på accessora.se för 245 kronor.
Det finns också ett Don't read the rumours armband för dom som tycker om det bättre. Jag tycker dom här armbanden är jättesnygga och lite tuffa. Helt klart något som jag inte skulle ha något emot att få i en liten klapp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0