Besök av Sarah

Hejsan. Var ett tag sen jag lade upp ett riktigt inlägg. Så jag tänkte bara uppdatera er lite.

I fredagskväll så var jag ju som sagt ute och åt och var på bio med Peter. Hur mysigt som helst att umgås med honom igen. Det går verkligen alldeles för länge mellan gångerna. Får försöka bli lite bättre på att träffas i fortsättningen. Filmen var också jättebra, förutom det lite väl förutsägbara amerikanska slutet.

Lördagen bestod av en tripp till Jönköping för att gå på IKEA med mamma. Blev en ny byrå till mitt rum och lite andra grejer. Fick också tag i rätt lampor till mitt sminkbord, äntligen! På kvällen var det julbord med firman på Ryttmästarbostället eller vad det nu heter. Var så där tycker jag. Gillar man dock svensk krigshistoria eller sånt så tycker man nog om det, men det var inget för mig.

Söndag och fram tills idag har inte varit direkt intressanta faktiskt. Men idag ska jag vara med Sarah. Har ju inte träffat henne sen vi var på bio för ett tag sen. Så nu ska jag städa innan jag ska gå och möta henne vid bussen om en timma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0