Bio eller ingen bio? Det är frågan.

Kom precis hem från mormor, har varit där och hjälpt henne att flytta tv:n inför renoveringen av hennes fönster imorgon. Tänkte att jag skulle titta på vad det gick för olika filmer på bio på fredag men enligt sf's hemsida så går det bara en enda film på hela dagen. Kontsigt tycker jag, men det måste ju nästan vara något fel. Det kan väl inte bara gå en film varje dag i nästan en vecka, eller?! Får ta och gå förbi bion imorgon och se om det står något om vilka filmer som går där istället. Jag och Peter hade nämligen tänkt att vi skulle ta och gå på bio, men går det ingen bra film är jag inte direkt sugen på det. Så vi får se hur det blir, tänker inte se på Avatar i alla fall!


Alla borde ha en vän som dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0