Tidaholm

Igår var ju Sarah på besök hemma hos mig och det var verkligen jättekul. Vi har alltid så jävla kul ihop. Satt i flera timmar och bara snackade om allt mellan himmel och jord. Vi hittade också våra väldigt intressanta arbeten om Hur gör djur? och Slavarnas befrielse som vi gjort när vi bodde uppe i Norge. HAHA! Hur kul som helst att läsa.

Om någon timma ska jag sätta mig på bussen och åka hem till Sarah. Har ju inte varit hemma hos hennes föräldrar i Tidaholm på jättelänge nu så det ska bli kul. Var ju några veckor sen jag var i Tidaholm också, tror senaste gången jag var där så var det Halloween. Ska dit på måndag igen för att klippa mig och färga håret. Ska bli nice att fixa håret innan jul. Är på tiden kan jag tala om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0