Hej och välkommen!

Hejsan och välkomna till min nya blogg. Jag vet att jag är grymt velig när det kommer till att välja vart jag ska ha min blogg men jag tror jag stannar kvar här ett tag nu i alla fall.


Hur som helst
så har jag ju nu bestämt mig för att ta upp bloggen igen eftersom jag känner att nu kanske kommer det komma att hända lite saker i mitt liv som kan vara intressanta att skriva om.


Den största nyheten är väl egentligen att jag har bestämt mig för att min tid här i Oslo, Norge är över för den här gången och jag flyttar hem. För att göra vad kanske ni frågar er - och det gör jag också egentligen. Jag har sökt till komvux för att läsa några kurser som jag kan behöva för att söka till högskola nästa år så det kan ju alltid vara ett val. Sen så får man se om det kanske går att få ett jobb. Inte så troligt men man kan ju alltid hoppas.


Hur länge jag stannar hemma är väldigt osäkert. Om jag börjar plugga blir det i alla fall ett år. Om inte så vet man aldrig. Jag är ju en sån person som tröttnar väldigt snabbt så vem vet jag kanske helt enkelt bara drar mig vidare till något annat intressant ställe.


Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0