i regret only that i do not regret.

Åh fan vilken krånglig situation detta är. Nu när jag bestämt mig för att åka hem och ta tag i mitt pluggande så får jag ett väldigt frestande erbjudande om att vara au pair i London.  Det är en familj som bor i centrala London och har en liten flicka på 5 månader som vill att jag ska komma oh jobba för dem i 3 till 5 månader. Det vore skit kul att bara sticka dit och få lite erfarenhet och ombyte från vad jag är van vid men samtidigt är jag livrädd. Jag vet inte hur man tar hand om ett så litet barn. Har aldrig bytt blöja på någon och tänk om jag tappar henne!!!


Mamma tror inte att jag kommer tycka det är kul. Hon tror att jag kommer tröttna. Kanske för att hon vet att jag inte är vidare förtjust i småbarn. Men det är de ungarna som kan tala, gå, så och vara pissjobbiga som jag inte tycker om. De små har jag inte så mycket erfarenhet av. Mamma säger att de är jobbigare och att behöva gå upp mitt i natten för att ta hand om en gråtande  unge är inte så lockande.


Fan det är inte lätt. Jag får tänka över det ikväll och svara dem imorgon. Det vore ju skit kul att få en ny start och ett nytt äventyr men vad fan får se hur jag gör.


Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0