Livet leker... efter mina regler

Hejsan hejsan. Nu har jag inte skrivit på länge det vet jag. Men har inte haft något internet den senaste veckan. Hur som helst så kommer en update om vad som hänt.


Onsdagen förra veckan så satte jag mig på bussen för att bege mig till Sverige över midsommar och för att få lite semster. Så midsommaren tillbringades i Falkenberg med familjen och så.


Sen i måndags har jag varit ensam här i husvagnen. Skönt att få tillbringa lite tid för sig själv efter att ha bott ihop med en massa människor konstant i ett år. Och skönt att få vara ensam och bara slappa innan man ska flytta hem igen.

Min vecka i Falkenberg har varit helt fantastisk. Vädret har varit på topp så man har fått känslan av att man är utomlands. Efter en vecka här nere så har jag fått riktigt snygg bränna.


Dock blev den lite förstörd igår, när vi (jag, Marinda och Jocke) var i Göteborg på West Coast Riot. Var skit varmt och jag fick en snygg bränna efter mitt linne, mina tights, skor och väska. Men men det solar jag bort på någon timma i helgen. Haha! WCR var grymt bra i år. Till och med bättre än förra året precis som jag hoppades så. Fick se en jävla massa bra band och dricka lite öl tillsammans med vänner. Sprang även in i Martin (trummisen i NEMAS) i år igen. Vi konstaterade att det börjar bli lite av en tradition att vi festar ihop på WCR. Haha. Vi får väl se om det händer nästa år också.


Efter festivalen drog vi till Parken där WCR hade sin efterfest. Hängde med en massa random dudes och hade skit kul. Efter stängning så blev det BB och sen centralen för att vänta på att tåget skulle gå 5:42. Kommer bli en seg dag idag och förmodligen en tidig kväll.


Stay tuned for more updates...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0