moving on...

Hellu mina vänner där ute. Så här kommer en liten uppdatering om vad som har skett i mitt liv den senaste tiden.

I fredags passade jag på att hänga lite med Camilla. Först gick vi lite på stan och kollade runt lite, var på vinmonopolet och köpte lite vin för kvällen och tog en fika. Sen drog vi hem till mig lite innan vi drog hem till Camilla och drack lite vin. Fan vad fin hennes nya boende är. Fast det är klart om man jämför med mitt boende så är allt annat fint liksom. Haha! Senare på kvällen kom också Camillas pojkvän och lagade tacos till oss. Shit vad länge sen det var jag åt tacos.


I helgen har jag mest tillbringat min tid till att packa mitt pick och pack. Är helt sjukt att man ännu en gång ska ta och packa ner i stort sett hela sitt liv och dra vidare. Det blir ju nästan som ett nytt ställe för min del eftersom jag inte har bott hemma mer än tillfälligt. Så nu, nästan exakt ett år sen jag satt hemma och packade ner mitt liv i flyttlådor, så gör jag det igen.


I söndags packade vi också bilen full och åkte och slängde en jävla massa skit som folk hade lämnat kvar i lägenheten. Vad hur skönt som helst att bli av med det. Är sinnessjukt hur mycket det var. Men men det är skit från cirka 20 personer som har samlats på ett ställe under ett års tid, så det kanske inte var så konstigt att det var så mycket. Men nu är det i alla fall borta!


Imorgon drar jag by the way till Falkenberg för lite semester så allt måste vara färdig packat ikväll. För i natt är det sista natten som jag tillbringar här i lägenheten. Känns skönt men samtidigt lite smått tråkigt. Detta har ju ändå varit mitt hem i ett år nu ju.


Stay tuned for more updates...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0