so sick and tired

Hallå.

Så igår tänkte jag att fan vad nice att jag kan vara uppe lite längre ikväll och köra på sovmorgon imorgon. Perfekt lägge tänkte jag liksom. Så jag gick och la mig runt halv två tiden igår. Klockan kvart över sju på morgonen hör jag hur det börjar vibbrera någonstans i rummet. Helt degig i huvudet så svarade jag och tackade ja till att jobba i kantinan på posthuset.


Fy fan säger
jag bara. Inte bara att jag var trött, de jag började jobba med var bland de mest otrevliga människor jag någonsin träffat. De blev arga på varandra om de inte gjorde saker tillräckligt snabbt och sura på mig om jag ställde frågor om någonting. Var skit rädd att ens öppna munnen.


Efter frukosten så fick jag byta personer att jobba med och jag hamnade i oppvasken med en svensk tjej. Kommer inte ihåg vad hon heter eftersom jag är kass på namn. Varför kan folk inte bara gå omkring med såna där "Hello my name is"-skyltar för?! Det skulle underlätta mitt liv ganska mycket eftersom det tar mig typ flera timmar och ibland dagar att lära mig folks namn. När jag hamnar i en situation där jag ska presentera mig för människor så tror jag att jag är så fokuserad på att säga mitt eget namn att min hjärna helt glömmer bort att registrera vad de säger. Haha. Eller så är jag bara så självgod that I don't give a fuck.. Är nog mest troligt att jag är korkad.


Imorgon by the way ska jag vara ledig och städa lite i lägenheten, för nu är det ju inte så långt kvar tills jag ska flytta här i från. Ska också vara lite med Camilla. Herregud har nog inte sett henne sen nyår tror jag. Shit har det verkligen gått så lång tid?! Ska i alla fall bli kul att träffa henne igen.

Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0