Jag gillar't

Hej hej. Så här kommer en liten uppdatering av vad som händer för tillfället. Flyttpackningen är i full gång för min del här uppe. Det är ju inte så långt kvar tills det är dags att verkligen skeppa in alla ting i bilen och bege sig hemåt. Gud vad underligt det känns. Kommer nog kännas ändå mer underligt när man väl är hemma.


Idag var också sista dagen på mitt vik hos Det Norska Veritas. Har jobbat i ett av köken hos dem nu ett tag. Är lite trist att sluta men förhoppningsvis behöver de mig redan nästa vecka. Så då kanske jag får komma tillbaka och träffa dem igen och tjäna lite pengar.


I vilket fall som helst så blir det hemfärd nästa vecka för att fira midsommar i Falkenberg med familjen. Efter det så tänkte jag att jag skulle stanna några dagar där för att få vara ensam ett tag och bara fundera ut vad som kommer härnäst i mitt liv.


Sen drar färden vidare till Göteborg och West Coast Riot som jag ser så sjukt mycket fram emot. Kommer nog att bli ännu bättre än i fjol förhoppningsvis. Det är visserligen svårt att toppa det men man vet aldrig. Jag ska i alla fall dit med Marinda och en kille som hon känner som heter Joakim. Så det blir nog toppen!


Sen blir det upp till Oslo och hämta mina grejer och sen hem för att packa för en vecka som funktionär på Arvikafestivalen (förmodligen). Shit alltså vad det händer grejer nu alltså!


Så här ser de kommande veckorna förmodligen ut för min del:
17 juni: Åker till Falkenberg

19 juni: Midsommar

17 juni - 25 juni: Semester i Falkenberg

25 juni: West Coast Riot

27 juni: Flyttar hem

30 juni: Drar till Arvika

30 juni - 7 juli: Arvikafestivalen

Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0