Det snöar!!!

Har inte skrivit på ett tag nu och jag vet att jag borde ha gjort det. Men har haft fullt upp med mitt rum och lite andra saker.

Halloween-festen i Parken var skitkul. Var riktigt roligt att vara ute med Annsisen, Peter och Hanna igen! Var ett tag sen vi var ute tillsammans allihopa. Vi började med att käka lite tacos och göra oss i ordning hemma hos Hanna. Tog aslång tid för alla oss att bli färdiga. Fick till och med Peter till att gå med på att klä ut sig lite mer än vad han hade tänkt. Ska förhoppningsvis få upp lite bilder från i lördags men måste bara få dem från Peter först. Jag lyckades glömma bort att ladda min kamera så den dog efter två bilder på Peter. Eller så kanske han såg för läskig ut. Haha!

Var på IKEA i söndags också. Köpte lite av de saker som saknades sist vi var där. Fast ändå har jag inte fått allt än. Saknar ytterligare en byrå till mitt smink. Men det börjar att ta sig i rummet nu, förhoppningsvis är det klart om någon vecka.

Ska snart ut i snön (japp ni hörde rätt, det snöar!) och ta mig iväg och träna med pappa. Han borde komma vilken minut som helst så det är bäst att jag slänger på mig träningskläderna och gör mig klar.




Stay tuned for more updates...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0