En perfekt tisdagskväll

Igår fick jag ett samtal från Louise som frågade om jag hade lust att möta henne på stan och ta en fika. Självklart möte jag henne på stan en helv timma senare. Det var skitkul att träffa henne igen har inte träffat henne på flera månader. Vi tog en kaffe på Pim's och satt och pratade skit i några timmar innan vi gick till Systemet för att köpa lite vin. Louise hade bjudit med mig på en vinkväll som hon och ett gäng tjejer brukar ha.

Efter att ha gått lite på stan gick vi hem till Louise. Fick se hur hon bodde nu för tiden. Måste säga att det var en riktigt mysig lägenhet. Kvällen slutade med ett gäng tjejer, fem vinflaskor och en hel del tjejsnack! En perfekt tisdagkväll med andra ord.

Stay tuned for more updates...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0