I'm Back!!!

I'm back! Sitter här hemma i Skövde nu och funderar på om jag kanske skulle ta och börja packa upp väskan från i helgen. Jag har ju som sagt varit och hälsat på Marinda i Malmö över helgen, och det var det roligaste jag gjort på mycket länge. Åkte ner i fredags och kvällen spenderades hemma med tacos, Idol och en massa skvaller.

På lördagen så
gick vi på stan största delen av dagen. Blev en del shopping faktiskt. Bland annat två linnen från Gina Tricot, spray cleaner för mina sminkborstar, ett nytt piercingsmycke, diadem, smink osv, osv.
På kvällen gick vi ut och åt på en thailändsrestaurang och pratade om allt mellan himmel och jord.

Söndagen började med en promenad ner till Ribban, där jag bland annat fick se vart Zlatan bodde. Gud vad härligt det skulle vara att bo i en stad som ligger vid havet, så att man kan gå på promenader där när man känner för det. På kvällen jobbade Marinda så jag tog min bok (Ljudet av ditt hjärta eller Eclipse som den heter på engelska. Tredje boken i Twilight serien) och satte mig till rätta i soffan. Satan i gatan vad bra de där böckerna är. Den där varningstexten på baksidan av boken stämmer verkligen (Varning: vansinnigt beroendeframkallande!).
När Marinda kom hem blev det middag som hennes mamma hade lagat. Gud det var sååå gott!

Måndagen blev en ganska slapp dag. Vi tog en liten sväng till solariet i hopp om att bli av med vinterblekheten. Och lyckades till viss del, men det är still a long way to go, för att se härligt brun ut igen. Sen var det i stort sett dags för oss att åka in till stan för att inte jag skulle missa bussen hem. En kaffe hann vi dock med innan jag satte mig på bussen för den 6 timmar långa färden hem!
Tack för att jag fick komma gumman. Får göra om det snart igen!!!

Stay tuned for more updates...

 


Kommentarer
Postat av: marinda

Tihi skoj du ville komma ju får inte bli så långt mellan träffarna nu tycker jag :(

2009-11-18 @ 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0