Inte nu igen!!!

Igår var en ganska slapp dag faktiskt. Hände inte direkt så mycket på dagen. Men på kvällen däremot så var jag och kollade på när Hence The Riot repade. Var skitkul att vara tillbaka i en replokal igen. Var alldeles för länge sen sist!


http://www.myspace.com/hencetheriot 


Imorse när jag
vaknade fick jag en chock. Det var vitt på marken!!! Vad fan?! Jag som hade hoppats på att snön skulle komma sent i år med tanke på förra vintern i Norge med 30-40 cm snö och -10 grader. Men nej då så tur har jag inte. Får väl hoppas på att det inte är någon snö i Malmö i alla fall.





Nu ska jag dra iväg och shoppa lite med mammi. Och sen är det väl dags för mig att börja packa.

Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0