Jag testar...

Bio silica!

Jag har bestämt
mig för att testa Bio silica. Det är ett kosttillskott som gynnar hudens allmäna tillstånd, håret och naglarnas tillväxt. En burk kostar cirka 149 kronor och innehåller 60 kapslar. Jag köpte min burk på Sportgymbutiken.

Man ska ta en kapsel två gånger dagligen i samband med måltid. Jag ska testa och se om det blir någon skillnad efter att ha förbrukat en burk. Så om 30 dagar får vi se om detta är ett kosttillskott att lägga pengarna på eller inte. Under perioden kommer jag kontunueligt att uppdatera om vad som händer och om någonting händer.


Kapslarna innehåller bland annat:

-Åkerfräken som är en enastående god källa av kiselkomplex. Den spelar en nyckelroll i reglerandet av förhårdningsprocesser och upprätthåller en god elasticitet hos epitelet. Det motverkar nagelsönderfall, och överdriven uttöjning av kapilärkärlen.


-Brännässla
som är rik på aktiva komplex, såsom: vitaminer (som C, K och de ur vitamin grupp B), mineralämnen, och bioflavonoider, som stärker hår och naglar, och förbättrar hudens tillstånd.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0