Spadag

Igår hade jag och mammi en liten spadag här hemma. Var jättelänge sen vi gjorde något ihop bara hon och jag. Så vi bestämde oss att nu var det banne mig på tiden.

Dagen började med att vi bakade egen pizza och satt och snackade lite skit. Sen så satte vi igång med att fixa ansiktena. Vi körde scrubing, porrengöring, ansiktsmask. Fy fan vad mjuk och fräsch man känner sig efteråt. Sen blev det hårinpackning och en sminkning på det.

Haha jag fick sminka mamma och körde hela paketet. Hon fick lösögonfransar och allt. Dock var det helt fel fransar för henne förhon såg lite ut som en drag queen. ;) Nästa gång får jag köra med några som inte är täta glamourfransar!

Vi kollade också på Twilight. Åh gud vad bra den filmen är. Ska se om jag kan få med mammi på New Moon på bio nästa helg.




Fick ingen sista bra bild så det är därför vi båda två är på väg ur bild!


Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0