Working girl.

Har precis städat klart mitt rum. Kände att det kunde behövas, dels för att Sarah kanske ska sova över här imorgon och dels för att det började se förjävligt ut. Det är helt otroligt egentligen att jag som aldrig städade förrut och hade världens stökigaste rum. Men nu har jag faktiskt bestämt mig för att jag inte ska låta mitt rum bli så igen, så nu städas det i stort sett varje dag. Gud vad duktig jag är! ^^

Jobbade idag också. Fick hoppa in för pappa som skulle till kiropraktorn. Jobbade visserligen bara två timmar men pengar i kassan är pengar i kassan så jag klagar inte. Jag tycker det är skitkul att vara tillbaka i butiken och jobba, saknar det faktiskt lite för att vara ärlig. Ska hjälpa till i butiken på söndag också. Sportgymbutiken startar ju sin stora tre dagars rea imorgon så det kommer nog vara massor att göra.

Imorgon blir det bio med Sarah. Vi ska se New Moon! Woho, äntligen. Har verkligen sett fram emot att se den och det ska bli überkul att träffa Sarah igen. Vi har ju inte sett varandra på hur länge som helst nu.

Jag innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0