How much longer can I take it?

Har inte så mycket att göra idag. Är en sån där dag som man bara vill ska vara över snabbt. Allt jag gör är sitter och tänker på saker som hänt den senaste tiden. Börjar bli riktigt trött på att bo hemma och under omständigheterna som är nu så börjar jag undra om flytten hem kanske är mitt största misstag hittills. Vet inte riktigt hur länge till jag pallar att bo kvar här för att vara ärlig. Händer det inga förändringar snart så får jag se till att det blir det!


För att få mig själv på bättre humör så har jag surfat runt och kollat lite på skor. Det piggar alltid upp mig. Och jag hittade ett par skitsnygga leopardboots från asos. Gud vad snygga dom är. Sen var jag självklart tvungen att gå in och kolla på godbitarna jag hittade på Monkis när jag var nere i Göteborg. Älskar dom!!!


Ska lägga upp bilder idag. Kommer att vara uppe senast 17 så kika in då.


Stay tuned for more updates...


Kommentarer
Postat av: marinda

du kan flytta till Malmö o bo med mig :D

2009-10-07 @ 14:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0