I'm sure gonna miss you

Hejsan. Då var det en ny vecka... igen! Tog ett litet uppehåll med bloggen över helgen. Så nu kör jag en liten update över vad som hänt sen sist. Var ju som sagt och klippt mig i torsdags och det försvann en del på längden (ca 8 cm). Så nu slipper jag klaga över att mitt hår är megaslitet. Var ute på Husaren med Charlotte på kvällen också. Shit vad kul vi hade det. Måste verkligen se till att göra om det snart igen! Sen på lördagen hade jag middag hemma hos mig med Anna, Peter, Hanna och Lillebror. Mysigt att umgås med dem.

Det var en kort update. Så vad händer i veckan då?!

Jo, imorgon åker Memmlan till Australien ett år, och jag kommer att sakna henne som fan! Men samtidigt är jag otroligt glad för hennes skull.



Jag ska förmodligen jobba onsdag, torsdag och fredag. Underbart med lite cash!!!

På lördag ska jag till Tidaholm på Halloween-fest. Det kommer att bli sjukt kul eftersom jag älskar att klä ut mig. Men vad jag ska vara berättar jag inte förrän efteråt. Haha. Får bli en liten överraskning!

Håller också på att planera in en liten tripp till Malmö för att hälsa på Marinda. Får se när den blir men jag ser fram emot det som bara den. Var alldeles för länge sen jag var nere sist.

Stay tuned for more updates...


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, trodde ingen läste. ^^, Men det är kul. :P

2009-10-27 @ 10:52:17
URL: http://windelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0