In my life everyday is a friday!

Åh gud var dålig jag varit på att blogga senaste tiden. Har fortfarande ingen fungerande dator så det är lite krångligt. Tänkte i alla fall att jag skulle lägga upp ett videoinlägg ganska snart. Mitt första så det kan bli lite kul.


För att göra en
snabb look back på vad som hänt sen jag bloggade i torsdags. På fredagen var jag med Annsisen och vi körde en lite shoppingrunda i Skövde innan vi drog hem till mig och fixade med hennes löshår som hon köpte i Gbg när vi var där i onsdags. Blev riktigt bra men ska nog hjälpa henne och fixa till det lite mer.


På lördagen satte
jag mig på bussen till Tidaholm. Skulle hem till Emma för att fira att hon och Carro fyllt 20 år. Körde förfest hemma hos Annsisen med Memmlan innan vi drog hem till Emma. Shit oh my god, vilken snygg lägenhet hon bodde i eller. Blev inte lite avundsjuk, speciellt med tanke på att jag fortfarande bor i flyttkartonger och mitt rum ser ut som en byggarbetsplats.


Men men helgen
var sjukt kul i alla fall och det var kul att träffa en massa personer som jag inte hade sett på år och dar.


Nu ska jag sätta mig och spela in mitt videoinlägg.


Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0