Let's fake it..!

Nu är jag helt slut. Har jobbat två dagar i streck. Något som jag inte är så van att göra längre (tyvärr!). Har ont i benen så jag måste nog byta till några bättre än mina Converse imorgon. Men gud vad jag älskar att jobba! Livet som arbetslös eller student passar inte riktigt mig. Ska som sagt jobba imorgon också, så det blir lite klirr i kassan. Perfekt nu när man planerar en tripp till Malmö inom snar framtid.

Gick på stan lite innan jobbet, eller gick och gick, jag sprang omkring och letade efter lösögonfransar till Anna. Hittade ett par på Åhléns som kommer att bli perfekta till hennes outfit på lördag. Självklart kunde jag ju inte låta bli att köpa något till mig själv så det blev en skitsnygg blush, blå glitter eyeliner och ett par ögonfransar till mig med (ännu ett par till min samling).

Bara en dag kvar nu tills det är dags för Halloween-fest. Ser fram emot det som fan!

Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0