Peace, Love & Understanding

Hejsan. Tog precis en paus från renoveringen av mitt rum. Har maskat de sista väggarna och ska snart börja med grundmålningen. Förhoppningsvis ska hela rummet vara färdigmålat på söndag. Eller det måste vara klart då rättare sagt. På fredag nästa vecka ska mattan läggas in.


Planerna för imorgon
har blivit ändrade by the way. Istället för att gå på bio ska jag, Sarah och Åsa på 70-tals fest. Eller om det var hippiefest, Sarah var lite otydlig på den saken. Får ringa henne ikväll och höra hur det var så att jag vet vad jag ska ha på mig.


Pappa fick förresten
igång min dator igår!!! Woho! Lyckan går inte att beskriva. Dock får/kan jag inte använda den än. Det måste fixas lite grejer först. Men nu har jag i alla fall räddat bilderna och dokumenten på datorn. Håller på att rädda musiken, men det kan ta ett tag eftersom min hårddisk också är sönder. 30 000 låtar tar ett bra tag att flytta när man bara har ett usb på 2 gb. Haha!


Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0