Smink, skor och lite shopping...

Okej då var det dags för ett nytt inlägg. Vad har hänt sen senast då?!


Jo jag var ju och köpte skor med Lillebror och vi hittade ett par riktigt snygga till honom på Dinsko. Dock gick dom sönder första dagen, så antingen var det kass kvalitet eller så har jag en lillebror som inte alls är försiktig med sina skor (inte alls som sin syster alltså, hihi). Men men han får väl gå tillbaka med dom och se om han kan få ett par nya.


Jag passade på och köpte en ny telefon till mitt rum också. En läpptelefon som kommer att passa perfekt in i mitt röda och vita rum.  Kommer att lägga upp bilder på rummet sen när det är färdigt så ni får se slutresultatet.


Igår var jag i Göteborg med Anna och Linda för att gå på en sminkkurs. Vi åkte ner tidigt så att vi skulle hinna gå och shoppa lite innan vi skulle på kursen. Det blev en hel del shopping för oss alla och jag är super nöjd med mina inköp. Sminkkursen var skitrolig och jag lärde mig en hel del.


Förresten jag tänkte att jag skulle slänga upp lite bilder ikväll eller imorgon, så att ni kan få se lite vad som hänt.


Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0