Snart så...

Åh herrejävlar vilken träningsvärk jag kommer att ha imorgon. Mina armar kommer att känna av smärtan från träningen tidigare idag med pappa. Men det är skönt också. Det ska kännas att man har tränat hårt! 

Igår var jag med mamma och pappa på Ikea och inhandlade saker till mitt rum. Är inte så långt kvar tills det är klart nu. Får förhoppningsvis mattan i veckan så att vi kan börja lägga in den i helgen. Sen så ska garderoben inredas, skrivbordet ska målas, gardiner ska sys till fönster och gerderob och lite tavlor ska upp. Ska bli så skönt när det äntligen blir klart.

Har äntligen bokat tid för klippning på torsdag också. Ska bli skitskönt att få klippa det nu. Sist jag var hos frissan var efter jag kom hem från Asien i mars, alltså snart 7 månader sen. Ska kanske ut med Charlotte på torsdag också men har inte bestämt mig än. Lägger upp en bild från i torsdags:


Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0