There's Never A Reason Not To Party

Ledig dag idag, ingen skola med andra ord. Så jag har inte gjort så jättemycket. Var framme i stan lite och kollade på kläder och smink. Hittade inget speciellt idag, fast jag var egentligen bara ute efter en liten burk som jag kan ha handkräm i. Jag får så torra händer på vintern så jag måste ha med mig handkräm hela tiden. Skulle kunna ha med mig krämen som den är men tuben är så jävla stor.

Hann med lite träning och övningkörning idag också. Shit vad läskigt det var att sitta bakom ratten igen. Var nog i alla fall 1,5 år sen jag körde sist. Men men det gick bra ändå!

Imorgon ska jag till Tidaholm för att klippa mig. Har skjutit på det så länge nu att det är på tiden att få det fixat. På kvällen ska jag ut med Charlotte. Bestämde mig för att gå ut i alla fall. Börjar bli lite av en vana att gå ut och festa på torsdagar nu. Torsdagar har blivit den nya dagen att festa!

Nu blir håret blir lite kortare imorgon. (Fan vad härligt brun man var på den bilden.)

 

Stay tuned for more updates...


Kommentarer
Postat av: Vincent

blir det mycket kortare eller?

2009-10-24 @ 00:44:21
URL: http://vincentdarling.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0