Today was a good day!

Hejsan allihopa. Dagen idag har började med ett möte. Vad det var för möte tänker jag inte avslöja nu utan det får ni reda på sen. Efter det blev det skola och sen en fika med Christoffer på Rådhuset. Så en ganska händelserik dag idag ändå. Trodde inte först att det skulle bli det. Resten av dagen kommer jag nog spendera i mitt rum och slipa ner kanterna på de gamla tapeterna.


Pratade med Marinda
igår by the way och vi bestämde oss för att vi skulle göra en liten resa ihop igen. Och med lite så menar jag liten om man jämför med den förra. Vi tänkte åka till Irland till våren! Kommer att bli sjukt kul. Måste bara se till att börja spara pengar till det nu också.


På fredag blir
det bio med Sarah. Vi ska se Surrogates med Bruce Willis i huvudrollen. Ska bli toppen att få träffa Sarah igen. Har inte sett henne på hur länge som helst nu. Vi har mycket att ta igen.


Videoinlägget kommer snart att läggas upp, I promise!


Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0