Birthday girl..!

Åhh jag fattar inte varför jag är så seg på att blogga. Egentligen är det ju bara för mig att gå ner i källaren och sätta mig att skriva eller ta fram ipoden och skriva. Men det har bara inte blivit så den senaste tiden. Dels för att jag har haft så mycket att göra med skola och så. Plus att nu när min dator har bestämt sig för att ta en lång semester, så känner jag att jag kanske borde följa den exempel och vara ouppkopplad för det mesta.


I förra veckan
så drog Memmlan med mig ut på krogen på torsdagen för en partykväll jag sent kommer att glömma (på både gått och ont)! HAHA! Det är så jävla kul att umgås med Memmlan och vi har alltid något att snacka om.


Hon fyllde förresten
20 år igår. Så grattis i efterskott Memmlan! Vi får ta och fira dig snart.

Stay tuned for more updates...


Kommentarer
Postat av: Memmlan

Haha :D Lustigt att du skriver just "som jag sent kommer glömma" för jag kommer inte ihåg ett skit... märkligt, märkligt ;D

2009-09-15 @ 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0