Demons & Angels

I lördags var jag på Apoteket och införskaffade mig en ansiktskräm från Demons & Angels. Det är ett nytt märke som Apoteket har fått in. Den inriktar sig på ungdomar och deras behov och problem. Många ungdomar har ju problem med fet hy och orenheter. Demons & Angels hydrating face gel är perfekt för just fet hy. Den innehåller nämligen bland annat trollhassel som är särskilt bra för personer med fet och grovporig hy. Den är nämligen rengörande och sammandragande .


Den absorberar direkt
på huden och man slipper den där obehagliga klibbiga känslan i ansiktet. Huden känns mjuk och ren efteråt och inte alls fet. Vilket är risken med många ansiktskrämer. Ett stort plus är att den inte alls är dyr. Jag köpte min för 69 kronor och jag tror att det är samma pris på alla Apotek. Sen är ju tuben väldigt snygg också.

 

 


Den får 4/5 av mig. Den hade fått full pott om det inte varit för doften. På Apotekets hemsida står det att det ska vara en unisex doft men jag tycker att den luktar väldigt starkt och lite som herrparfym. Som tur är försvinner doften väldigt fort!




Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0