Förbannade huvudvärk!

Hej hej. Idag är det måndag och ännu en vecka ligger framför mig. Vaknade imorse med en helvetisk huvudvärk som vägrar försvinna så jag tänker bara skriva ett kort inlägg eftersom jag inte vill sitta framför datorn för länge, utan gå och krypa under täcket istället. Ska iväg och träna lite senare också med pappa så jag hoppas att huvudvärken har försvunnit till dess.


I helgen var
jag i Falkenberg i stugan och bara tog det lugnt. Gud vad härligt det är att bara åka bort lite och få ta det lugnt. Älskar att vara vid havet, bara kunna gå på stranden och andas in den friska havslukten. I love it!


Satt och kollade
lite bland reklamen som kommit hem och såg Deichmann-Sko reklam. Dom har rätt snygga skor till låga priser. Kanske skulle ta och leta upp en sån butik och se om det verkligen är nått att ha.





Stay tuned for more updates...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Har också sett den där reklamen för den där sko butiken, men har igen aning om vart dom finns! Vet du? Kramar!

2009-09-28 @ 17:55:23
URL: http://borntofly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0