Let's party!!!

Hejsan. Nu var det ett tag sen igen. Men jag har bland annat varit i Falkenberg i helgen igen. Men nu var det nog för sista gången i år. Känns lite trist att inte vara nere mer, jag kommer att sakna att vara på stranden jättemycket. Men men man får väl se det positiva och tänka att det bara är ett halvår kvar tills man får åka ner igen.


I torsdags var
jag och Memmlan ute på krogen. Dels för att fira att hon fyllde år (har ju inte hunnit göra det innan) och dels för att vi var så jävla sugna på att ha lite röj. Vi gick till Husaren (som vanligt!) och det var skitkul. Sprang in i en massa kompisar, några som jag inte hade sett sen studenten och några som jag träffade på Emmaboda i år och inte hade en aning om att dom bodde i mina hemtrakter. Allt som allt var det en mycket lyckad kväll!

Imorgon blir det
skola som vanligt men jag ska även hjälpa Lillebror att köpa skor. Han är inte så intresserad av just skor så han har gått omkring i sina ”uteliggar-skor” i över ett år nu. Men som den hjälpsamma syster jag är så ska jag nog kunna hitta några riktigt nice skor till honom.

Stay tuned for more updates...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0