Shoes!

Dom flesta som känner mig vet om att jag har en hobby, passion eller besatthet, kalla det vad ni vill. Och det är skor. Helst i den högklackade versionen. Jag älskar verkligen att köpa skor. När jag går in i en skoaffär är det som att dö och komma till himlen. Jag skulle kunna spendera timmar inne i en skoaffär. Bara gå omkring och titta, känna och prova hela sortimentet (eller i alla fall det jag tycker om ;P).


Tyvärr har inte
min budget den senaste tiden inte tillåtit så mycket sko köp. Men igår kunde jag inte hålla mig längre och jag och mamma åkte till skopunkten och jag köpte inte bara ett par nya skor, utan två. Lyckan är stor hemma hos mig nu kan jag säga.


Jag tänkte att
jag skulle ta en bild på alla mina skor någon gång så att ni får se min samling. Men detta får bli när jag har kommit i ordning och inte lever ur flyttkartonger. Vilket kan ta tid, men jag lovar att det kommer.





Stay tuned for more updates...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0