Blir så irriterad

Sitter och planerar lördagen just nu. Fanny ska nämligen komma över dagen för lite catching up, shopping och bio. Har inte träffat henne sen augusti eller september tror jag. Vilket är ganska konstigt med tanke på att vi bara bor tre mil eller nått sånt från varandra. Skulle gå in på Sf:s hemsida och kolla vilka filmer som går men självklart så ligger det bara uppe info fram till torsdag. Det fattar jag inte, varför lägger dom inte upp info om helgens filmer redan på måndagen så att man har tid att bestämma sig. Blir så irriterad på sånt!

Har förresten frisknat till lite nu, illa måendet är nästan helt borta. Men istället känns det som om jag har världens förkylning, ont i halsen som fan och täppt i öronen eller hur man nu ska förklara det. Hoppas jag blir frisk snabbt, hatar att vara sjuk!

Fanny för två år sen!





Kommentarer
Postat av: Amanda

Besök gärna min blogg :)

2010-04-13 @ 21:05:20
URL: http://amandajeppesen.blogg.se/
Postat av: miona

fiin blogg : )



2010-04-13 @ 21:37:52
URL: http://www.mionaa.blogg.no
Postat av: fanny

hej! ah, de kmr bli grymt kul i helgen! haha, söt jag är..not! men vi får ta lite bilder på lördag! :D

2010-04-14 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0