Cry me a river

Har precis kollat klart på Biggest Loser och herregud vad jag grät när Jerry fick sitt resultat på vågen. Tårarna ville bara inte sluta rinna. Hans ansiktsuttryck var hjärtkrossande.

I vanliga fall så brukar jag aldrig gråta när jag kollar på såna här program, kanske bli lite ledsen och så, men inga tårar. Men den här gången gick det inte hålla tillbaka. Tråkigt att han åkte ut men jag håller med de andra deltagarna om att Dan behövde vara kvar mer än Jerry. Joelle skulle åkt hem istället, hon förtjänar inte att vara kvar! Detta kan nog vara en spännande säsong tror jag.


Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: fasen, var rädd för det! har ju också lite breda fötter.. hoppas verkligen att storlek 39 passar :/

2010-04-08 @ 23:20:15
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Belinda

Hejsan, skulle du vilja vara med i min veckans blogg tävling?:-D

Kramar från Belinda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0