Mår verkligen inte som jag förtjänar

Igår var inte en direkt toppen dag. Mådde sådär hela dagen. Men jag var ändå uppe tidigt för jag skulle vara hundvakt åt mormors hund. Och det gick utan problem, vi var ute och gick i vår värmen (eller ja det var ganska kallt när det blåste, men i lä var det hyfsat varmt) och luften är helt underbar på våren. Den känns så otroligt fräsch så promenader så här års är toppen, inte lika bra som sommaren men i topp ändå.

Det var på kvällen som jag började bli riktigt dålig och kände mig skitkonstig. Så jag bestämde mig för att gå och lägga mig ganska tidigt (klockan tolv). Men så fort jag lagt mig och stängt ögonen for jag ur sängen letade upp en tofs och sprang till toaletten. Fyra timmar senare kommer jag ut helt utmattad och säker på att jag är halvt döende. Åh herregud vad dåligt jag mådde. Kommer knappt ihåg när jag mådde så dåligt sist. Tyvärr har illamåendet hållt i sig till idag, men jag hoppas det är borta till imorgon för jag har prov då!

Puss och Kram


Tog hand om lilla Chico igår =)


Kommentarer
Postat av: Susanne Håheim

Uffda! God bedring, håpe du blir fort frisk :-)

Søt hund ^^

2010-04-11 @ 20:19:36
URL: http://susannehaaheim.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0