Bio

Igår fick jag för mig att jag skulle träna idag. Jag ville göra det innan butiken öppnade så imorse gick jag upp kvart i åtta drog mamma ur sängen och åkte iväg och tränade. Kommer nog att var riktigt öm i kroppen imorgon, men jag kommer inte låta det stoppa mig. Imorgon ska jag upp till lagret och träna igen. Bara för att det är jultider betyder det inte att man får ligga på latsidan, här ska det tränas för fullt.

Idag ska jag ta med Lillebror och gå på bio. Sist jag var på bio var det med Madde och vi satt så långt fram att hon blev illamående och vi fick gå ut efter halva filmen. Förhoppningsvis får jag se hela den här filmen. Vi ska se Tron: Legacy, såg trailern och tänkte att den skulle passa Lillebror.

Förrsten nu är det bara 32 dagar kvar tills jag och JB åker till Tallinn.
Och bara 73 dagar kvar tills jag och Lillebror åker till London.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0