Let's give it a go... again!

Som ni kanske har märkt så lade jag bloggen på hyllan ett tag för att jag kände att jag inte var motiverad till att skriva. Så det blev en liten paus för att motivationen skulle komma tillbaka and now I'm back.

Tänkte inte köra någon uppdatering om vad som hänt sen sist utan det får ni klara er utan. Just nu sitter jag hemma i sängen och surfar runt lite, just nu är det de enda jag orkar. Har nämligen åkt på en ordentlig förkylning som har gjort att jag knappt sovit någonting alls på tre dagar, så jag är helt slut. 

Var precis inne på Nellys hemsida och kollade ännu en gång om dom har fått in några fler Marble skor. Tyvärr så hade jag no luck. Fan vad jag vill ha dom här skorna!!! Dom är så grymt snygga att det är löjligt, me like <3


Kommentarer
Postat av: Oliwia

jag vet! Har läst massa recensioner på nätet och alla harfått hem det sjukt fort.. Men mitt har gått 7 arbetsdagar nu och dom sa att jag skulle iallafallvänta tills det gått 20(!). (anledningen till att jag commenta under detta inlägget var för att de har liknande skor fast i mocka på http://www.have2have.se).

2010-05-06 @ 23:06:00
URL: http://oliwiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0