Shoes of Prey

Det kanske inte kommer som en nyhet för er att jag älskar skor.

Min dröm vore att få designa en egen skokollektion Men tyvärr är jag kass på att göra skisser och sånt. Igår satt jag och surfade runt lite och hamnade på den här sidan Shoes of Prey, det är en sida där du kan designa dina egna skor och få dom handgjorda och hemskickade till dig. Åhh herregud det måste ju vara drömmen för många. Dock ligger priserna lite för högt för min budget men det är det kanske värt för ett par skor som man själv har designat.

Priset för ett par ballerinaskor är 180 dollar (ca 1328 kr), ett par högklackade skor med klackhöjd på 1½ inch (ca 4 cm) till 3½ inch (ca 9 cm)  är 230 dollar (ca 1696 kr) och priset för ett par skor med klackhöjd 4 till 4½ inch (10 till 11,5 cm) är 280 dollar (ca 2065 kr).

Även om man inte vill köpa några skor så är det väldigt roligt att gå in och designa och "leka" lite. Du kan även kolla på skor som andra redan gjort och beställt. Dom här skorna som Ann N har designat tycker jag är grymt snygga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0