All by myself...

Sitter och kollar på Modern Family med Jeanette. Vi har precis ätit god mat, tittat på Idol och sjungit med med otroligt sexiga och roliga röster. Just det glömde jag nämna att vi är hemma hos JJ. Hon är i Stockholm i helgen så vi fick låna hennes lägenhet. Ganska skönt att slippa ligga två stycken i min säng. Här får vi varsin säng och det är mysigare än kollektivet. Som tack har jag fixat hennes TV. Tänk vad händig jag kan vara när jag känner för det! HAHA!

Imorgon ska vi dra till Skövde för att stå på Commerce med Dansdax. Kommer att bli en lång helg har jag en känsla av.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser ju döhärligt ut!

2010-11-20 @ 12:45:26
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0