Dansdax

Sitter på skolan och har precis avslutat ett telefonmöte med Daniel och Martin. Det känns som om att vi har tusen grejer att göra tills den 4 december. Börjar få ännu lite mer stressad över hur fan vi ska hinna med allt! Men men det kommer att kännas så skönt när vi är klara. Det är då det känns värt med all tid och slit som vi har lagt ner. Nu lät det som om att jag bara tycker projektet är pest och pina men så är det verkligen inte, jag tycker att det är skitkul att få vara med och arrangera ett så stort event.

Ska dra mig hemåt snart är väl tanken. Behöver lämna all skit innan jag ska fram till stan med Madde för att leta efter en present till mina pappi. Ni har väl inte glömt bort att det är Fars dag på söndag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0