Nej jag har inte glömt bort er...

Jag skulle ju börja blogga som sagt men mitt internet har inte fungerat som det ska så nu sitter jag hemma hos JJ och bloggar eftersom hon har sagt till mig att det kommer att skada hennes rykte om jag inte gör det! Haha. Den tjejen alltså, hon är nog en av de underligaste och roligaste personer jag någonsin har träffat.

Egentligen så borde jag dra mig hemåt snart men jag pallar inte att gå ut när det snöar. Plus att jag inte har lust att komma hem till ett tomt kollektiv och förmodligen ett iskallt rum. Nej det pallar jag verkligen inte, så jag sover över här. Har ju ett eget rum här hos JJ. Eller rum och rum det är mer som ett megastort förråd med en säng, men det duger åt mig. ;)

Hade inte varit helt fel med en ledig dag imorgon men vi ska ha telefonmöte med Martin och Daniel om Dansdax klockan elva, men jag ska dra hem direkt efter tänkte jag. Ska vara med JB och jag ska tvinga henne att färga mitt hår. Är på tiden, det börjar se ut som fan nu faktiskt.

God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0