Längtar till 2011

Kom hem från spanskan för ett tag sen och har inget direkt att göra, så jag tänkte att jag skulle blogga lite.

Idag så bokade jag och JB en weekend resa till Tallinn i januari. Vi ska bo på spahotell och bara njuta. Gud vad härligt det kommer att bli. Har aldrig varit i Estland så det ska bli spännande att se vad landet har att erbjuda. Ska bli riktigt kul att åka med JB också, så att vi kan lära känna varandra lite bättre. Vi har nämligen tänkt att vi skulle ut och resa lite ihop innan Nya Zeeland så detta blir nästan som en liten testresa för att se hur vi fungerar ihop. Men det kommer nog inte vara några problem.

Så det kommer bli en del resande nästa år. Men det är så det ska vara. Först Tallinn med JB, sen London med Lillebror, sen förhoppingsvis så får jag praktik på något av bussbolagen jag skickat till så då kanske det blir lite resande och sen drar vi iväg till än så länge okänd destination i december. Me like.

Imorgon så ska jag, Carro, Carin, Madde och JJ dra till Göteborg för att gå på fotbollsmatch. Det är träningsmatch mellan Sverige och Tyskland. Det ser jag fram emot som fan! Först roadtrip till Gbg och sen fotboll, en perfekt onsdag om du frågar mig.

Ne man kanske skulle ta och se på Paradise Hotell eller kanske ett avsnitt av Supernatural. Decisions, decisions decisions...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0