Nha Trang, Vietnam

Nu befinner vi oss i Nha Trang. Efter en 13 timmars lång bussresa kom vi fram tidigt den 17. Bussresan var helt okej för att vara så lång för vi hade en sleeping bus med "sängar". Dock gick det inte helt smärtfritt, mitt i natten kom det en Vietnames flygandes och landade först med huvudet på min armbåge innan han slog i golvet med en jävla duns. Både jag och JB var super chockade över vad som hänt och efter det så hade vi båda två svårt att sova.

Anyway, nu är vi som sagt i Nha Trang och igår var jag och Bob ute och festade med Jan (en holländsk kille vi träffade på bussen hit), en amerikan och en kille från Rumänien. JB stannade på hotellet för hon mådde dåligt.

Idag ska vi utforska mer av staden och även kör lunch ihop med grabbarna. Så nu hoppas vi bara på att regnet håller sig på avstånd för en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0